No1 CORPORATE EVENTS! CEI MAI BUNI MAGICIENI SI ILUZIONISTI DIN ROMANIA. OFERIM SPECTACOLE DE MAGIE SI ILUZIONISM DE CEA MAI BUNA CALITATE

Bună ziua tuturor!

Eu, Cristina Strecopitov, impreuna cu Emil Dragan, Satiru Antonio şi Cuplul “Lolec si Bolec”, mai precis  Catalin Mircea si Gabriel Capatana, am decis sa infiintăm Asociatia Magicienilor şi Iluzionistilor din Romania “RoMagic”.

De ce am înfiintat această asociatie? Pentru ca incercam sa reprezentam noua generatie de magicieni. Daca magicienii profesionisti din Romania nu au reusit sa se inteleaga si sa formeze o asociatie pana acum, noi, tinerii, nu dorim sa se intample acelasi lucru cu generatia noastra de magicieni. Avand in vedere amploarea pe care a luat-o arta magiei în Romania  in ultimii ani, am decis sa realizam un act constitutiv si sa ne organizam singuri intr-o asociatie a magicienilor si iluzionistilor din noua generatie.

In urma deciziilor s-a ajuns la concluzia ca aceasta organizatie va fi a tinerilor si va reprezenta interesele tinerilor magicieni care doresc sa profeseze in domeniul Iluzionismului!

O organizatie  ce crede ca magia este o arta de spectacol, viteza de reactie, eleganta si minte sprintena; o organizatie ce isi doreste sa promoveze Iluzionistii tineri si cu mentalitatea sanatoasa de profesionisti in tara si in strainatate .Totodata isi propune ca pe termen mai lung sa incerce sa trimita magicienii tineri la concursurile de profil din strainatate!

3 responses

  1. magie

    din cate stiam eu, exista deja o astfel de asociatie in Romania.. http://asociatiamagicienilor.blogspot.com/ Sunteti acelasi lucru sau fac o confuzie?

    23 September 2010 at 11:09 AM

  2. bunå vouå.

    må bucurå faptu cå ån sfårsit cineva nu gåndeste egoist.
    pentru cå majoritatea magiceni artisti sunt
    cam (egoisti)
    asa am påtit si eu cind am locuit in romania
    de mic mia plåcut magia dar pe timpul acela nu erau buticuri cu recvisitå ca si acuma.
    acumlocuesc in suedia si profesez arta magiei
    si am si avut kursuri pentru copi si adulti åncepåtori.
    in orasul Helsingborg. am si dat spectcole in judetu satu – mare. unde sint nåscut si eu.

    organizatia dumneavoastrå cumpromoveazå membri.
    multesalutåri X`Magic Gregory

    28 September 2010 at 2:17 AM

  3. Teatrul de Magie

    Cealalta Asociatie care a fost infiintata de Andrei Teasca impreuna cu alt 3 membrii fondatori si al carei presedinte a fost din 2007-2009 nu se mai stie nimic si-a mutat sediul in provincie si din cauza neintelegerilor a decedat moralmente .

    10 January 2011 at 1:09 AM

Leave a Reply

